Har bedriften deres noe å gjøre med bolig eller hage, har du sjansen til å vinne
2 ferdigskrevne artikler fra oss i 4CastMedia.
I disse dager hvor vi er mer hjemme enn før, har det blitt populært å pusse opp. Mange søker derfor etter oppussingstips og leter etter produkter og tjenester som kan fylle et behov.
Konkurransen varer til 31. august 2021
Det er én vinner av 2 ferdigskrevne artikler. Vinneren blir kontaktet like etter konkurransen er over. Det koster ingenting å være med i konkurransen, og artiklene blir levert gratis til vinneren.
For å være med i konkurransen:
- Foreslå 2 gode artikkeltemaer
- Oppgi målgruppen(e)
- Oppgi målet med artiklene – øke salget, produktinformasjon, kjennskap til bedriften etc.
- Skriv bidraget ditt i kommentarfeltet nederst på denne siden eller i posten i sosiale medier
Artiklene publiseres i Boligkanalen.no, og kommer da også automatisk på forsiden av ByggeBolig.no og i vårt nyhetsbrev. I tillegg kommer artiklene i Boligkanalen.no/Magasin etter tre døgn.
Du kan gjøre hva du vil med artiklene, eksempelvis dele de i sosiale medier og legge de inn på deres hjemmeside.
Hvorfor er innhold viktig for bedrifter?
Lær om innholdsmarkedsføring i bloggen vår.
ByggeBolig og Boligkanalen
ByggeBolig.no er Norges største forum for alt som har med hus og hjem å gjøre, med over 600 000 månedlige brukere. ByggeBolig.no er nettstedet for deg som er opptatt av husbygging, oppussing og generell problemløsning i forbindelse med dette.
Boligkanalen.no er en plattform for innholdsmarkedsføring, laget for byggebransjen. Der kan du velge mellom innhold fra biblioteket av ferdigskrevne artikler og/eller lage ditt eget innhold og publisere det.
Til informasjon
Vi vil bruke informasjonen som innhentes fra konkurransen til å undersøke hvilke bedrifter i bransjen som kunne tenke seg innhold som en del av deres markedsføring. Det er mulig at noen av deltakerne blir kontaktet av oss på et senere tidspunkt for en prat om innholdsmarkedsføring. Ellers er det ikke noe annet som skjer med informasjonen vi får fra deltakerne i konkurransen.
Denne konkurransen er verken sponset av, støttet av, administrert av eller assosiert med Facebook/Instagram eller LinkedIn.